Annak érdekében, hogy a legjobb minőségű szolgáltatást nyújtsuk és legjobb promóciókat biztosítsuk, sütiket használunk. Ha egyetértesz velünk és rendelkezésünkre bocsátod ezen információkat, kérjük kattints a "Rendben" gombra. A cookie-kra vonatkozó beállításokat bármikor később is módosíthatod.
Winelovers Borkereskedelmi Kft. Székhely: 1067 Budapest, Podmaniczky utca 31. I. em. 7. Levelezési cím, panaszkezelés: 1067 Budapest, Podmaniczky utca 31. I. em. 7. kapucsengő:31 E-mail: webshop@winelovers.hu Telefonszám: +36 70 622 1060, +36 70 427 7023 Tárhelyszolgáltató: ShopRenter.hu Kft Levelezési cím: 4028 Debrecen, Kassai út 129.
Szállítási módok
Általános várható szállítási idő: 4-5 munkanap
A pontos szállítási idő a rendelés feldolgozását követően kerül visszaigazolásra.
A csomagokat a Sprinter Futárszolgálat szállítja házhoz. A biztonságos csomagolásra kiemelt figyelmet fordítunk, szállítási garanciát vállalunk. 20.000 Ft felett a szállítás díjtalan.
A csomag kérhető Pick Pack pontra, házhozszállítással, illetve átvehető Borkollégiumunkban, a fenti címünkön.
Fizetési módok
Simple bankkártyás fizetés (OTP csoport)
A Simple Online Fizetési Rendszert az OTP Mobil Kft. fejleszti és üzemelteti.
A fizetés a megszokott módon, a Simple felületén történik.
A szolgáltatás alatt a felhasználó, így a kártyabirtokos biztonságát szem előtt tartva a Simple tranzakciókat folyamatosan figyeli, s nem várt események megelőzésében nyújt segítséget.
Sikeres fizetést követően megkezdjük a rendelés feldolgozását, amelyről e-mailben tájékoztatunk
Bankkártyás fizetés
Online fizetés bankkártyával az OTP Bank rendszerén keresztül.
Utánvét
Fizetés a futárnál, készpénzben, melynek extra díja 350 Ft.
Banki átutalás
Előre utalás bankon keresztül, a rendelés szállítása az összeg beérkezését követően történik.
Szükséges adatok: Kedvezményezett neve: Winelovers Borkereskedelmi Kft. Bankszámlaszám: 11706023-21188583-00000000 (OTP Bank) Közlemény: kérjük, írd a rendelésszámot a közleménybe (visszaigazoló e-mailben megtalálható)
Törés- és dugógarancia
A futárok összetörték valamely palackot a szállítás során? Jelezd nekünk azonnal, visszaszállítjuk a hibás termékeket és küldünk újat helyette. A szállítás költségét mi álljuk.
Érezhetően dugó ízű a bor amit kaptál? Küldd vissza és kicseréljük! Feltételek:
a palackból maximum 0,5 dl hiányozhat
a vásárlást követő maximum 30 napon belül kell visszajuttasd hozzánk
A dugó garancia az akciós árú termékekre nem vonatkozik. A visszaküldés költsége és a törésmentes csomagolás felelőssége a Tiéd.
Panaszkezelés és elállás
Internetes vásárlás esetén a fogyasztót megilleti a 14 naptári napos indokolás nélküli elállási jog. Ez azt jelenti, hogy amennyiben a szerződéskötést követően a szerződéstől bármely okból – tehát akkor is, ha a termék egyébként megfelelően működik, nincsen semmi baja, de például mégsem tetszik – a fogyasztó vissza akar lépni, úgy ezt indokolás nélkül megteheti, és a megrendelt termék árát visszakérheti.
Erős ügyfélhitelesítés
Az erős ügyfélhitelesítés egy plusz biztonsági ellenőrző lépés a bankkártyás fizetések és az elektronikus fizetési műveletek során. Azt biztosítja, hogy bárhol is történik a vásárlás, csak a kártya használatára jogosult személy, vagyis a kártyabirtokos hitelesíthesse a tranzakciót.
Éppen emiatt kérünk, hogy online bankkártyás fizetés esetén tartsd magadnál mobiltelefonod, hogy engedélyezni tudd a tranzakciót.
Vásárlóink kérdezték
Mi történik, ha rossz termék kerül elküldésre?
Raktárunkban folyamatosan rendszerezve, a megfelelő hőmérsékleten tároljuk borainkat, kommissiós kollégáink kiemelt figyelmet szentelnek a rendelések összekészítésére. Amennyiben mégis rossz termék kerülne kiküldésre, saját költségünkön cseréljük azt.
Tárolás közben nem gyengül a bor minősége, nem veszít élvezeti értékéből?
Pincészettől való megvásárlást követően hűtött raktárban, fektetve (horizontálisan) tároljuk borainkat, az ideális 14-16 C fok közötti tartományban, enyhe páratartalom mellett, fénytől védve.
Kiszállítás közben sem romolhat a rendelésem minősége?
A futárnak törésmentesen csomagoljuk borainkat, amennyiben mégis repedés keletkezve szállítás közben, 30 napos dugó- és törésgaranciánk lép életbe, és cseréljük a sérült palackot. A minőségromlás pedig nem fenyegeti a rendeléseket, ugyanis futárainknál a borok nem töltenek sok időt.
Mi történik ha nem vagyok otthon amikor a futár érkezik és nem tudom fogadni?
Minden futár érkezés előtt értesít, amennyiben nincs otthon senki, aki fogadja, kérhető újbóli kiszállítás.
Mióta létezik a webáruház?
2017 óta látjuk el palackba zárt élményekkel vásárlóinkat.
Honnan szerzik be a borokat?
Borszakértőink által történik a borok kiválasztása és folyamatos beszerzése, előzetes kóstolás alapján. Minden borunkat közvetlenül a pincészetektől szerezzük be.
Mi a biztosíték arra, hogy a borom nem sérült, nem szivárog?
Amellett, hogy szállítás folyamán minden rendelést a fizikai sérülések megelőzése érdekében védett csomagolásban küldünk, 30 napos dugó- és törésgaranciánk is védi a vásárlót.
Csak Magyarországi kiszállítást kérhetek?
Országosan és EU szerte is viszünk ki csomagokat.