Annak érdekében, hogy a legjobb minőségű szolgáltatást nyújtsuk és legjobb promóciókat biztosítsuk, sütiket használunk. Ha egyetértesz velünk és rendelkezésünkre bocsátod ezen információkat, kérjük kattints a "Rendben" gombra. A cookie-kra vonatkozó beállításokat bármikor később is módosíthatod.             
Termékek Menü

Balassa Édes Szamorodni 2018 (0,5l)

Banner optimonk fix, terméknév alatt

Ár:
10.150 Ft
Balassa Édes Szamorodni 2018 (0,5l)
Pincészet: Balassa István
Várható szállítási idő: 2022. január 31.
Egységár: 20.300,00 Ft/
Cikkszám: 16613
Mások így értékelték: Nem értékelt

Borjellemzők

"A tokaji borvidék útkeresésének egyik legfontosabb építőegysége az édes szamorodni. Mivel az adottságaink alapján alapvetően édesboros borvidék vagyunk, és a fickó, aki egyben a legjobb barátunk és legnagyobb ellenségünk a Botrytis cinerea áldásos tevékenysége révén elképesztően komplex, de mégis könnyed és gyümölcsös édes borokat tudunk készíteni. A savak és a maradékcukor aránya a zseniális termőhelyeknek és fajtáknak köszönhetően vibráló, élettel teli élménnyel tölti meg a szamorodnikat. Úgy vélem a jövő és a tokaji borvidék szempontjából a legfontosabb kategória, ami a jövőben sokkal nagyobb figyelmet érdemel." - Balassa István

Közepes intenzitású illatában mazsola, trópusi gyümölcsök, körtevirág, sárgabarack, körte, aszalt füge, sárga alma, birsalmasajt, méz, porpolisz, magvak és gyömbér vonul fel.

Gazdag, szájkitöltő, összetett és intenzív korty, amely nagyon sokáig a szájban maradó élmény. A lecsengést ásványok és finom savak határozzák meg.

Évjárat 2018
Pincészet Balassa István
Szín Fehér
Árkategória 5.001 Ft-
Kiszerelés 0,5 liter
Borvidék Tokaj
Ország Magyarország
Szőlőfajta Szamorodni
Jelleg Édes
Alkohol 10%
Borstílus Édesbor
Mely étel illik a borhoz? Desszert

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!

GYIK

GYIK

Elérhetőségeink/Panaszkezelés:
Winelovers Borkereskedelmi Kft.
Székhely: 1067 Budapest, Podmaniczky utca 31. I. em. 7.
Levelezési cím, panaszkezelés: 1067 Budapest, Podmaniczky utca 31. I. em. 7. kapucsengő:31
E-mail: webshop@winelovers.hu
Telefonszám: +36 70 622 1060, +36 70 427 7023
Tárhelyszolgáltató: ShopRenter.hu Kft
Levelezési cím: 4028 Debrecen, Kassai út 129.
Szállítási módok
Általános várható szállítási idő: 4-5 munkanap
A pontos szállítási idő a rendelés feldolgozását követően kerül visszaigazolásra.
A csomagokat a Sprinter Futárszolgálat szállítja házhoz. A biztonságos csomagolásra kiemelt figyelmet fordítunk, szállítási garanciát vállalunk. 20.000 Ft felett a szállítás díjtalan.
A csomag kérhető Pick Pack pontra, házhozszállítással, illetve átvehető Borkollégiumunkban, a fenti címünkön.
Fizetési módok
  • Simple bankkártyás fizetés (OTP csoport)
    A Simple Online Fizetési Rendszert az OTP Mobil Kft. fejleszti és üzemelteti.
    A fizetés a megszokott módon, a Simple felületén történik.
    A szolgáltatás alatt a felhasználó, így a kártyabirtokos biztonságát szem előtt tartva a Simple tranzakciókat folyamatosan figyeli, s nem várt események megelőzésében nyújt segítséget.
    Sikeres fizetést követően megkezdjük a rendelés feldolgozását, amelyről e-mailben tájékoztatunk
  • Bankkártyás fizetés
    Online fizetés bankkártyával az OTP Bank rendszerén keresztül.
  • Utánvét
    Fizetés a futárnál, készpénzben, melynek extra díja 350 Ft.
  • Banki átutalás
    Előre utalás bankon keresztül, a rendelés szállítása az összeg beérkezését követően történik.

    Szükséges adatok:

    Kedvezményezett neve: Winelovers Borkereskedelmi Kft.
    Bankszámlaszám: 11706023-21188583-00000000 (OTP Bank)
    Közlemény: kérjük, írd a rendelésszámot a közleménybe (visszaigazoló e-mailben megtalálható)
Törés- és dugógarancia
A futárok összetörték valamely palackot a szállítás során? Jelezd nekünk azonnal, visszaszállítjuk a hibás termékeket és küldünk újat helyette. A szállítás költségét mi álljuk.

Érezhetően dugó ízű a bor amit kaptál? Küldd vissza és kicseréljük! Feltételek:
  • a palackból maximum 0,5 dl hiányozhat
  • a vásárlást követő maximum 30 napon belül kell visszajuttasd hozzánk
A dugó garancia az akciós árú termékekre nem vonatkozik. A visszaküldés költsége és a törésmentes csomagolás felelőssége a Tiéd.
Panaszkezelés és elállás
Internetes vásárlás esetén a fogyasztót megilleti a 14 naptári napos indokolás nélküli elállási jog. Ez azt jelenti, hogy amennyiben a szerződéskötést követően a szerződéstől bármely okból – tehát akkor is, ha a termék egyébként megfelelően működik, nincsen semmi baja, de például mégsem tetszik – a fogyasztó vissza akar lépni, úgy ezt indokolás nélkül megteheti, és a megrendelt termék árát visszakérheti.
Erős ügyfélhitelesítés
Az erős ügyfélhitelesítés egy plusz biztonsági ellenőrző lépés a bankkártyás fizetések és az elektronikus fizetési műveletek során. Azt biztosítja, hogy bárhol is történik a vásárlás, csak a kártya használatára jogosult személy, vagyis a kártyabirtokos hitelesíthesse a tranzakciót.

Éppen emiatt kérünk, hogy online bankkártyás fizetés esetén tartsd magadnál mobiltelefonod, hogy engedélyezni tudd a tranzakciót.
Vásárlóink kérdezték
  • Mi történik, ha rossz termék kerül elküldésre?
    Raktárunkban folyamatosan rendszerezve, a megfelelő hőmérsékleten tároljuk borainkat, kommissiós kollégáink kiemelt figyelmet szentelnek a rendelések összekészítésére. Amennyiben mégis rossz termék kerülne kiküldésre, saját költségünkön cseréljük azt.
  • Tárolás közben nem gyengül a bor minősége, nem veszít élvezeti értékéből?
    Pincészettől való megvásárlást követően hűtött raktárban, fektetve (horizontálisan) tároljuk borainkat, az ideális 14-16 C fok közötti tartományban, enyhe páratartalom mellett, fénytől védve.
  • Kiszállítás közben sem romolhat a rendelésem minősége?
    A futárnak törésmentesen csomagoljuk borainkat, amennyiben mégis repedés keletkezve szállítás közben, 30 napos dugó- és törésgaranciánk lép életbe, és cseréljük a sérült palackot. A minőségromlás pedig nem fenyegeti a rendeléseket, ugyanis futárainknál a borok nem töltenek sok időt.
  • Mi történik ha nem vagyok otthon amikor a futár érkezik és nem tudom fogadni?
    Minden futár érkezés előtt értesít, amennyiben nincs otthon senki, aki fogadja, kérhető újbóli kiszállítás.
  • Mióta létezik a webáruház?
    2017 óta látjuk el palackba zárt élményekkel vásárlóinkat.
  • Honnan szerzik be a borokat?
    Borszakértőink által történik a borok kiválasztása és folyamatos beszerzése, előzetes kóstolás alapján. Minden borunkat közvetlenül a pincészetektől szerezzük be.
  • Mi a biztosíték arra, hogy a borom nem sérült, nem szivárog?
    Amellett, hogy szállítás folyamán minden rendelést a fizikai sérülések megelőzése érdekében védett csomagolásban küldünk, 30 napos dugó- és törésgaranciánk is védi a vásárlót.
  • Csak Magyarországi kiszállítást kérhetek?
    Országosan és EU szerte is viszünk ki csomagokat.