Annak érdekében, hogy a legjobb minőségű szolgáltatást nyújtsuk és legjobb promóciókat biztosítsuk, sütiket használunk. Ha egyetértesz velünk és rendelkezésünkre bocsátod ezen információkat, kérjük kattints a "Rendben" gombra. A cookie-kra vonatkozó beállításokat bármikor később is módosíthatod.             
Termékek Menü

Kamocsay Prémium Sauvignon Blanc 2020

Banner optimonk fix, terméknév alatt

Ár:
2.100 Ft
Kamocsay Prémium Sauvignon Blanc 2020 (0,75l)
Pincészet: Kamocsay Ákos
Várható szállítási idő: 2022. január 27.
Egységár: 2.800,00 Ft/liter
Cikkszám: 15504
Mások így értékelték: Nem értékelt

Borjellemzők

A világ egyik legnépszerűbb aromatikus fajtája. Több féle stílusban készül, ami nagyban függ a klimatikus adottságoktól is. Egy mérsékeltebb, hűvösebb termőhelyen, pl. Sancerre, inkább a vegetális aromák dominálnak, míg egy kontinentális vagy óceáni klímán elsősorban az érett gyümölcsaromák a meghatározóak. A Korma-föle dűlő, ahonnan az alapanyag származik, egy remek kitettségű termőhely, ahol egészséges, érett alapanyag születik prémium sauvignon blanc-unkhoz. Amellett, hogy a szőlő érettsége kifogástalan, a savak, a talaj, az állandó légmozgás szép ívet és lendületet adnak e bornak. Stílusban valahol Sancerre és Marlborough (Új-Zéland) találkozása juthat eszünkbe, elsősorban az izgalmas trópusi gyümölcsökre emlékeztető aromák vezetik az orrot, licsi, mangó és passiógyümölcs, de mellette jelen vannak a vegetális aromák is, például csalán, vágott fű. A bodza virágra emlékeztető jegyek pedig szépen foglalják keretbe a fajta kiváló adottságait.

Évjárat 2020
Pincészet Kamocsay Ákos
Szín Fehér
Árkategória 1.501 - 2.500 Ft
Kiszerelés 0,75 liter
Borvidék Neszmély
Ország Magyarország
Szőlőfajta Sauvignon Blanc
Jelleg Száraz
Alkohol 13%
Borstílus Üde fehérbor
Mely étel illik a borhoz? Fehér (szárnyas) húsok

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!

GYIK

GYIK

Elérhetőségeink/Panaszkezelés:
Winelovers Borkereskedelmi Kft.
Székhely: 1067 Budapest, Podmaniczky utca 31. I. em. 7.
Levelezési cím, panaszkezelés: 1067 Budapest, Podmaniczky utca 31. I. em. 7. kapucsengő:31
E-mail: webshop@winelovers.hu
Telefonszám: +36 70 622 1060, +36 70 427 7023
Tárhelyszolgáltató: ShopRenter.hu Kft
Levelezési cím: 4028 Debrecen, Kassai út 129.
Szállítási módok
Általános várható szállítási idő: 4-5 munkanap
A pontos szállítási idő a rendelés feldolgozását követően kerül visszaigazolásra.
A csomagokat a Sprinter Futárszolgálat szállítja házhoz. A biztonságos csomagolásra kiemelt figyelmet fordítunk, szállítási garanciát vállalunk. 20.000 Ft felett a szállítás díjtalan.
A csomag kérhető Pick Pack pontra, házhozszállítással, illetve átvehető Borkollégiumunkban, a fenti címünkön.
Fizetési módok
  • Simple bankkártyás fizetés (OTP csoport)
    A Simple Online Fizetési Rendszert az OTP Mobil Kft. fejleszti és üzemelteti.
    A fizetés a megszokott módon, a Simple felületén történik.
    A szolgáltatás alatt a felhasználó, így a kártyabirtokos biztonságát szem előtt tartva a Simple tranzakciókat folyamatosan figyeli, s nem várt események megelőzésében nyújt segítséget.
    Sikeres fizetést követően megkezdjük a rendelés feldolgozását, amelyről e-mailben tájékoztatunk
  • Bankkártyás fizetés
    Online fizetés bankkártyával az OTP Bank rendszerén keresztül.
  • Utánvét
    Fizetés a futárnál, készpénzben, melynek extra díja 350 Ft.
  • Banki átutalás
    Előre utalás bankon keresztül, a rendelés szállítása az összeg beérkezését követően történik.

    Szükséges adatok:

    Kedvezményezett neve: Winelovers Borkereskedelmi Kft.
    Bankszámlaszám: 11706023-21188583-00000000 (OTP Bank)
    Közlemény: kérjük, írd a rendelésszámot a közleménybe (visszaigazoló e-mailben megtalálható)
Törés- és dugógarancia
A futárok összetörték valamely palackot a szállítás során? Jelezd nekünk azonnal, visszaszállítjuk a hibás termékeket és küldünk újat helyette. A szállítás költségét mi álljuk.

Érezhetően dugó ízű a bor amit kaptál? Küldd vissza és kicseréljük! Feltételek:
  • a palackból maximum 0,5 dl hiányozhat
  • a vásárlást követő maximum 30 napon belül kell visszajuttasd hozzánk
A dugó garancia az akciós árú termékekre nem vonatkozik. A visszaküldés költsége és a törésmentes csomagolás felelőssége a Tiéd.
Panaszkezelés és elállás
Internetes vásárlás esetén a fogyasztót megilleti a 14 naptári napos indokolás nélküli elállási jog. Ez azt jelenti, hogy amennyiben a szerződéskötést követően a szerződéstől bármely okból – tehát akkor is, ha a termék egyébként megfelelően működik, nincsen semmi baja, de például mégsem tetszik – a fogyasztó vissza akar lépni, úgy ezt indokolás nélkül megteheti, és a megrendelt termék árát visszakérheti.
Erős ügyfélhitelesítés
Az erős ügyfélhitelesítés egy plusz biztonsági ellenőrző lépés a bankkártyás fizetések és az elektronikus fizetési műveletek során. Azt biztosítja, hogy bárhol is történik a vásárlás, csak a kártya használatára jogosult személy, vagyis a kártyabirtokos hitelesíthesse a tranzakciót.

Éppen emiatt kérünk, hogy online bankkártyás fizetés esetén tartsd magadnál mobiltelefonod, hogy engedélyezni tudd a tranzakciót.
Vásárlóink kérdezték
  • Mi történik, ha rossz termék kerül elküldésre?
    Raktárunkban folyamatosan rendszerezve, a megfelelő hőmérsékleten tároljuk borainkat, kommissiós kollégáink kiemelt figyelmet szentelnek a rendelések összekészítésére. Amennyiben mégis rossz termék kerülne kiküldésre, saját költségünkön cseréljük azt.
  • Tárolás közben nem gyengül a bor minősége, nem veszít élvezeti értékéből?
    Pincészettől való megvásárlást követően hűtött raktárban, fektetve (horizontálisan) tároljuk borainkat, az ideális 14-16 C fok közötti tartományban, enyhe páratartalom mellett, fénytől védve.
  • Kiszállítás közben sem romolhat a rendelésem minősége?
    A futárnak törésmentesen csomagoljuk borainkat, amennyiben mégis repedés keletkezve szállítás közben, 30 napos dugó- és törésgaranciánk lép életbe, és cseréljük a sérült palackot. A minőségromlás pedig nem fenyegeti a rendeléseket, ugyanis futárainknál a borok nem töltenek sok időt.
  • Mi történik ha nem vagyok otthon amikor a futár érkezik és nem tudom fogadni?
    Minden futár érkezés előtt értesít, amennyiben nincs otthon senki, aki fogadja, kérhető újbóli kiszállítás.
  • Mióta létezik a webáruház?
    2017 óta látjuk el palackba zárt élményekkel vásárlóinkat.
  • Honnan szerzik be a borokat?
    Borszakértőink által történik a borok kiválasztása és folyamatos beszerzése, előzetes kóstolás alapján. Minden borunkat közvetlenül a pincészetektől szerezzük be.
  • Mi a biztosíték arra, hogy a borom nem sérült, nem szivárog?
    Amellett, hogy szállítás folyamán minden rendelést a fizikai sérülések megelőzése érdekében védett csomagolásban küldünk, 30 napos dugó- és törésgaranciánk is védi a vásárlót.
  • Csak Magyarországi kiszállítást kérhetek?
    Országosan és EU szerte is viszünk ki csomagokat.