Annak érdekében, hogy a legjobb minőségű szolgáltatást nyújtsuk és legjobb promóciókat biztosítsuk, sütiket használunk. Ha egyetértesz velünk és rendelkezésünkre bocsátod ezen információkat, kérjük kattints a "Rendben" gombra. A cookie-kra vonatkozó beállításokat bármikor később is módosíthatod.             

Gyakori kérdések

Hogyan válthatom be a kuponomat?

A rendelkezésre álló kuponkódot írd a "kuponkód" mezőbe, majd kattints a "beváltás" gombra. Amennyiben valamilyen problémába ütköznél, keresd ügyfélszolgálatunkat

 

Vásárlás folyamata

A folyamat pontos leírását a vásárlási feltételek oldalon olvashatja.

 

Milyen fizetési módok közül választhatok?

Webáruházunkban online bankkártyás, banki átutalásos és utánvételes fizetési lehetőségek vannak. A részletekről itt tájékozódhatunk

 

Milyen szállítási módok vannak? Mennyibe kerül a házhozszállítás?

Pick Pack Pontra szállítás és házhozszállítás közül választhatsz. Csomagjainkat a Sprinter Futárszolgálat szállítja házhoz. A szállítási díjakat az alábbi oldalon tekintheted meg.

 

Mikor érkezik meg a rendelésem?

A várható szállítási időről e-mailben tájékoztatunk, átlagosan 3-5 nap. A kiszállítás időpontjának egyeztetése miatt a futárszolgálat felveszi veled a kapcsolatot a vásárlás során megadott elérhetőségeken.

 

Miért fordulhat elő az, hogy a leadott rendelésem esetén utólag derül ki, hogy nincs készleten, vagy már nem kapható az adott évjárat?

A termékek beszerzése folyamatosan történik a borászatoktól. Sajnos előfordul olyan eset, hogy mi magunk is csak akkor értesülünk egy évjáratváltástól, amikor az árút megkapjuk. Ilyen esetben mindig telefonon, vagy e-mailben egyeztetünk a vásárlóval, hogy igény tart-e az új évjáratra, vagy sem, mert tudjuk, hogy évjárat és évjárat között is nagy eltérések lehetnek.

 

Kosár használata és megrendelés

A megvásárolni kívánt termékeket helyezzük a kosárba, majd kattintsunk a weboldal jobb felső sarkában kattints a "kosár" gombra. Ellenőrizzük a kiválasztott termékeket, szükség szerint töröljük, vagy módosítsuk a darabszámot. Amennyiben rendelkezünk kuponkóddal, írjuk a megfelelő mezőbe, majd kattintsunk a beváltás gombra. A rendelkezésre álló kedvezmény levonásra kerül a végösszegből.

A "tovább a pénztárhoz" gombra kattintva jutunk a pénztár oldalra. Ha már rendelkezünk regisztrációval, adjuk meg a kért adatokat, ellenkező esetben 2 lehetőség közül választhatunk:

  • regisztráció nélküli vásárlás: ez esetben számos kedvezményről mondunk le (törzsvásárlói akció, hűségpont akció)
  • regisztráció (vásárlói fiók létrehozása).

Adjuk meg a rendeléshez és számlázáshoz szükséges adatokat (név, e-mail cím, cím, telefonszám, válasszunk szállítási és a fizetési módot. A rendelés összesítése oldalon ismét áttekinthetjük a rendelést, megjegyzést írhatunk az ügyfélszolgálatnak. A megrendelés elküldése a vásárlási feltételek elfogadása pipára kattintva küldhet el.

 

Miért érdemes regisztrálni?

A regisztrált felhasználók nemcsak exkluzív kedvezményekben részesülnek, de élvezhetik a vásárláshoz szükséges kényelmi funkciókat is.

A regisztráció után bármikor megtekinthetik korábbi rendeléseiket, adatai megjegyzésével nincs szükség a rendeléshez szükséges kötelező adatok újbóli megadására.

Az exkluzív kedvezményekről részletesen a hűségpontrendszer és törzsvásárlói program oldalakon tájékozódhatunk.

 

Hogyan működik a kereső?

A weboldal felső részében a termék nevének beírásával kereshetünk a katalógusban. Az aktív találatok lenyíló ablakban jelennek meg, a kiválasztott termék adatlapját a termékre kattintva tekinthetjük meg.

 

Garancia

A Winelovers Webshopban vásárolt borokra törés és dugógaranciát vállalunk. Részletekről a garancia oldalon olvashatsz.